Monday 3 December 2012

me gusta ahah !!

asparagus

Hallo world.I'm bored right now *tahap gaban* nothing to do . My daily routine; EatSleepOnline EatSleepOnline EatSleepOnline EatSleepOnline --' (Repeat it for 50 more times)
K stop for that !!

The title;Me gusta ahah  ........emm tiada kaitan pun dengan saya :) saya masih kuat hehe *peace* Cuti sekolah dah nak melabuhkan tirai nya :( so sad so sad so shedddd :'''''(
Saya masih belum puas lagi nak ENJOYyy.

Detik demi detik.
Saya tengah menghitung "The day" ahah . Perut dah mula nak rasa kecut sana kecut sini :l
Result PMR bila lah kau nak keluar ????? *kerut dahi*
Dekat Twitter dah kecoh,ada yang cakap result keluar 19 disember/24disember/26disember dan banyak lagi tarikh nye --' lol

"Lembaga" peperiksaan please umumkan tarikh yang tepat,cepat dan hebat buat kami - PMR CANDIDATES 2012 :)
Kepada result  PMR saya dan kawan kawan , Please be nice to us :/  #Hopefully 

got to go c'ya .

No comments:

Post a Comment